onireaki/nitsa
woensdag 7 februari 2024
Soms is het goed
om aan de boom
der vriendschap te schudden....
En de rotte vruchten
eruit te laten vallen....
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten